online kurz
Němčina s puberťákem
bez stresu
BALÍČEK 7 - 8- 9
Naskočte s vaším školákem do výhodného balíčku kurzů, který vám bude němčinářským průvodcem 7., 8. a 9. třídou a ukáže vám němčinu z její přívětivé stránky, její propojenost, logiku.
Obsah kurzu
- Kurz pro žáky 7. třídy má 6 týdnů a je rozdělen do 3 bloků v logických souvislostech: blok s tématy, gramatikou a blokem všeobecným ohledně výslovnosti a praktickým tipů, na co si dávat pozor
- Kurz pro žáky 8. třídy a 9. třídy má také 6 týdnů, ale je rozdělen do 2 bloků: blok s tématy gramatickými a druhý blok týkající se slovní zásoby a konverzačních témat
- 1 x 45 minut individuální konzultace kdykoli během kurzu ZDARMA
- Přístup do kurzu na 3 roky
- PDF pracovní listy k procvičení všech probraných témat
- Vysvětlující videa ke každé tématice
Moduly kurzu pro žáky 7. třídy
Týden 1
Tipy na efektivní učení se
Učíme se německou abecedu
Co v češtině nemáme: Německé přehlásky a jejich výslovnost (ö-ü-ä)
Týden 2
Jak správně číst a vyslovovat
Jak mi pomůže v němčině čeština a angličtina
Týden 3
Dny v týdnu / měsíce / denní doba / hodiny / počítám do 20
Umím pozdravit a představit sebe a ostatní
Umím vyplnit formulář se základními údaji o mě a mé rodině
Týden 4
Moje rodina
Můj den
Povolání
Zvířata a barvy
Škola
Týden 5
Člen určitý a neurčitý a záporka „kein“ v 1. a 4. pádě
Osobní zájmena (mein, dein …)
Časování pravidelných sloves
Slovesa „habe“ a „sein“
Způsobová (modální) slovesa mögen, müssen, können
Týden 6
Slovosled ve větě oznamovací
Slovosled ve větě tázací (otázky zjišťovací a doplňovací)
Věty záporné se zápory „nicht“, „nein“ a „kein“
Přídavná jména a jejich opaky
Přídavné jméno v přísudku
Přivlastňování pomocí „von“ a „-s“
Časové předložky am / um / von - bis
Moduly kurzu pro žáky 8. třídy
Týden 1
Tipy pro snadnější učení se, Předložky a zájmena
Předložky se 3. a 4. pádem
Předložky in – aus – nach u zemí
Přivlastňovací zájmena a osobní zájmena ve 4. pádě
Týden 2
Různé druhy sloves
Slovesa s odlučitelnou předponou
Slovesa nepravidelná
Způsobová/modální slovesa: möchten – wollen – wissen
Týden 3
Gramatický mix
Stupňování „gern“
Vazba „es gibt“
Neurčitý podmět „man“
Vyjadřování názoru „Ich finde…“
Týden 4
Témata a slovní zásoba 1
Roční období – měsíce v roce a svátky
Počasí a příroda
Týden 5
Témata a slovní zásoba 2
Jídlo – pití – nakupování
Oblečení
Týden 6
Témata a slovní zásoba 3
Dům – pokoje – nábytek
Volný čas – hobby – cizí země
Moduly kurzu pro žáky 9. třídy
Týden 1
Tipy pro snadnější učení se
Minulý čas (Préteritum) sloves BÝT a MÍT (war, hatte)
Gesundheit und Körper + vazba „es tut (mir) weh"
Týden 2
Minulý čas (Perfektum) pravidelných a vybraných nepravidelných sloves
Märchen (Pohádky)
Týden 3
Rozkaz u pravidelných a nepravidelných sloves
Meine Woche + Wochenplan
Týden 4
Množné číslo u podstatných jmen
Ferien / Urlaub
Týden 5
Časové údaje a předložky se 3. pádem
In der Stadt und auf dem Lande (Ve měste a na venkově)
Týden 6
Modální sloveso DÜRFEN (smět)
Osobní zájmena ve 3. pádě
Wegbeschreibung und Verkehrsmittel (Popis cesty a dopravní prostředky)
Jak vše bude probíhat?
- Zakoupením balíčku získáte ihned přístup ke všem videím a materiálům ze všech 3 tříd.
- K jednotlivým tématům a úkolům se může školák neustále vracet, pokud potřebuje.
- Doporučuji každý den splnit takovou část, aby školáka neomezovala v dalších potřebných aktivitách a pracovat na kurzu v klidu, pohodě a neunavený.
- Pokud zjistíte, že je potřeba nějaké téma ještě více ujasnit a vysvětlit, popř. vás zajímá nějaké doplňkové téma, které v kurzu není obsaženo, nebojte se využít podpory v naší němčinářské FB skupině ŠPRECHTÍME
- Pokud vám bude cokoli nejasné, hned se ptejte, žádný dotaz není hloupý.
Líbí se Vám tento kurz?
Chcete vědět, kdy budu otvírat nový běh?
Stačí kliknout na tlačítko níže, vyplnit registrační formulář
a já Vám pošlu informaci o novém běhu mezi prvními.
Mgr. Anna Miozgová
Kdo vás provede kurzem?
Celý svůj profesní život, což už je 17 let, se věnuji předávání němčinářských znalostí druhým. Od prvopočátku bylo jasné, že nepůjde jen o předávání řeči jako takové.
Jde tu totiž o mnohem víc.
S každým jednotlivým studentem hledám ty správné efektivní postupy, které právě pro tohoto určitého člověka dávají smysl, jsou funkční, dlouhodobě udržitelné a nesou kýžené výsledky. Ty dál vedou k motivaci na studijní cestě vydržet a dál se zdokonalovat.
Po letech praxe mohu s klidem říct, že žádná zázračná metoda a žádné zkratky neexistují. Každý potřebuje pro své studium jiný přístup a může chvilku trvat, než si každý najde takový, který ho udrží na celoživotní cestě zdokonalování se v jakékoli cizí řeči.
Mými studenty jsou lidé, kteří mají vzdělání se v cizí řeči (jedné nebo více) jako jednu ze svých priorit. Vědí, že je na jejich odpovědnosti, jak se k celému procesu učení se postaví. Vědí, že musí investovat svůj čas a energii, aby se jejich němčina pomalu rozkvétala.
Proto je mou cestou se studenty cesta podpory, obklopená neustále novými podněty, které dělají jejich němčinářskou cestu jednodušší, pestřejší. Když se vše povede, stává se rozvoj cizí řeči jejich celoživotním zájmem, je součástí života a přestává být pouhým učením se.