online kurz

Němčina s puberťákem
bez stresu
BALÍČEK 7 - 8- 9

Naskočte s vaším školákem do výhodného balíčku kurzů, který vám bude němčinářským průvodcem 7., 8. a 9. třídou a ukáže vám němčinu z její přívětivé stránky, její propojenost, logiku.

Obsah kurzu

  • Kurz pro žáky 7. třídy má 6 týdnů a je rozdělen do 3 bloků v logických souvislostech: blok s tématy, gramatikou a blokem všeobecným ohledně výslovnosti a praktickým tipů, na co si dávat pozor
  • Kurz pro žáky 8. třídy a 9. třídy má také 6 týdnů, ale je rozdělen do 2 bloků: blok s tématy gramatickými a druhý blok týkající se slovní zásoby a konverzačních témat
  • 1 x 45 minut individuální konzultace kdykoli během kurzu ZDARMA
  • Přístup do kurzu na 3 roky
  • PDF pracovní listy k procvičení všech probraných témat
  • Vysvětlující videa ke každé tématice

Moduly kurzu pro žáky 7. třídy

Týden 1

Tipy na efektivní učení se

Učíme se německou abecedu

Co v češtině nemáme: Německé přehlásky a jejich výslovnost (ö-ü-ä)

Týden 2

Jak správně číst a vyslovovat

Jak mi pomůže v němčině čeština a angličtina

Týden 3

Dny v týdnu / měsíce / denní doba / hodiny / počítám do 20

Umím pozdravit a představit sebe a ostatní

Umím vyplnit formulář se základními údaji o mě a mé rodině

Týden 4

Moje rodina

Můj den

Povolání

Zvířata a barvy

Škola

Týden 5

Člen určitý a neurčitý a záporka „kein“ v 1. a 4. pádě

Osobní zájmena (mein, dein …)

Časování pravidelných sloves

Slovesa „habe“ a „sein“

Způsobová (modální) slovesa mögen, müssen, können

Týden 6

Slovosled ve větě oznamovací

Slovosled ve větě tázací (otázky zjišťovací a doplňovací)

Věty záporné se zápory „nicht“, „nein“ a „kein“

Přídavná jména a jejich opaky

Přídavné jméno v přísudku

Přivlastňování pomocí „von“ a „-s“

Časové předložky am / um / von - bis

Moduly kurzu pro žáky 8. třídy

Týden 1

Tipy pro snadnější učení se, Předložky a zájmena

Předložky se 3. a 4. pádem

Předložky in – aus – nach u zemí

Přivlastňovací zájmena a osobní zájmena ve 4. pádě

Týden 2

Různé druhy sloves

Slovesa s odlučitelnou předponou

Slovesa nepravidelná

Způsobová/modální slovesa: möchten – wollen – wissen

Týden 3

Gramatický mix

Stupňování „gern“

Vazba „es gibt“

Neurčitý podmět „man“

Vyjadřování názoru „Ich finde…“

Týden 4

Témata a slovní zásoba 1

Roční období – měsíce v roce a svátky

Počasí a příroda

Týden 5

Témata a slovní zásoba 2

Jídlo – pití – nakupování

Oblečení

Týden 6

Témata a slovní zásoba 3

Dům – pokoje – nábytek

Volný čas – hobby – cizí země

Moduly kurzu pro žáky 9. třídy

Týden 1

Tipy pro snadnější učení se

Minulý čas (Préteritum) sloves BÝT a MÍT (war, hatte)

Gesundheit und Körper + vazba „es tut (mir) weh"

Týden 2

Minulý čas (Perfektum) pravidelných a vybraných nepravidelných sloves

Märchen (Pohádky)

Týden 3

Rozkaz u pravidelných a nepravidelných sloves

Meine Woche + Wochenplan

Týden 4

Množné číslo u podstatných jmen

Ferien / Urlaub

Týden 5

Časové údaje a předložky se 3. pádem

In der Stadt und auf dem Lande (Ve měste a na venkově)

Týden 6

Modální sloveso DÜRFEN (smět)

Osobní zájmena ve 3. pádě

Wegbeschreibung und Verkehrsmittel (Popis cesty a dopravní prostředky)

Jak vše bude probíhat?

  • Zakoupením balíčku získáte ihned přístup ke všem videím a materiálům ze všech 3 tříd.
  • K jednotlivým tématům a úkolům se může školák neustále vracet, pokud potřebuje.
  • Doporučuji každý den splnit takovou část, aby školáka neomezovala v dalších potřebných aktivitách a pracovat na kurzu v klidu, pohodě a neunavený.
  • Pokud zjistíte, že je potřeba nějaké téma ještě více ujasnit a vysvětlit, popř. vás zajímá nějaké doplňkové téma, které v kurzu není obsaženo, nebojte se využít podpory v naší němčinářské FB skupině ŠPRECHTÍME
  • Pokud vám bude cokoli nejasné, hned se ptejte, žádný dotaz není hloupý.

Líbí se Vám tento kurz?

Chcete vědět, kdy budu otvírat nový běh?

Stačí kliknout na tlačítko níže, vyplnit registrační formulář
a já Vám pošlu informaci o novém běhu mezi prvními.

Anna Miozgová

Mgr. Anna Miozgová

Kdo vás provede kurzem?

Celý svůj profesní život, což už je 17 let, se věnuji předávání němčinářských znalostí druhým. Od prvopočátku bylo jasné, že nepůjde jen o předávání řeči jako takové.

Jde tu totiž o mnohem víc.

S každým jednotlivým studentem hledám ty správné efektivní postupy, které právě pro tohoto určitého člověka dávají smysl, jsou funkční, dlouhodobě udržitelné a nesou kýžené výsledky. Ty dál vedou k motivaci na studijní cestě vydržet a dál se zdokonalovat.

Po letech praxe mohu s klidem říct, že žádná zázračná metoda a žádné zkratky neexistují. Každý potřebuje pro své studium jiný přístup a může chvilku trvat, než si každý najde takový, který ho udrží na celoživotní cestě zdokonalování se v jakékoli cizí řeči.

Mými studenty jsou lidé, kteří mají vzdělání se v cizí řeči (jedné nebo více) jako jednu ze svých priorit. Vědí, že je na jejich odpovědnosti, jak se k celému procesu učení se postaví. Vědí, že musí investovat svůj čas a energii, aby se jejich němčina pomalu rozkvétala.

Proto je mou cestou se studenty cesta podpory, obklopená neustále novými podněty, které dělají jejich němčinářskou cestu jednodušší, pestřejší. Když se vše povede, stává se rozvoj cizí řeči jejich celoživotním zájmem, je součástí života a přestává být pouhým učením se.